منتدى توام روحى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى توام روحى

التن تعليمىالرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

بـســــــــــرعة نكت جمدة2010

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hussam
عضوه جديده
عضوه جديده

ذكر عدد المساهمات : 5

بـســــــــــرعة نكت جمدة2010 Empty
مُساهمةموضوع: بـســــــــــرعة نكت جمدة2010   بـســــــــــرعة نكت جمدة2010 Emptyالأحد أبريل 04, 2010 1:34 am

بـســــــــــرعة نكت جمدة2010 6248844461061488728

جماعة بلدياتنا بيلعبوا ع الخط السريع
اللي تصدمه السيارة مرتين
يطلع بره
----------
واحد بلدينا استضفوه في برنامج الكاميرا في الملعب قالوله بتشجع مين؟ قال نادي المقاولون العرب -قالوله بتحب مين في المقاولين-قال- الجماعه بتوع المحاره
-----
واحد بلدياتنا اشترى تاكسى ولما الناس بتنده عليه فى الشارع و تقول تاكسى يرد عليهم من شباك التاكسى ويقول ايوه تاكسى
--------
مره تلاته اعدين يحششوا في عشه فراخ
جت كبسه كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط
ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي
وعمل نفسه فرخه
ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك
ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس
انت مابتفهمش
------------
ناظر عزبه قال لفلاح اقعد هنا وخلى بالك من الثور اللى بيلف بالساقيه ماتخليهوش يبطل ولا يقف.. الفلاح قال له حاضر ومشى ناظر العزبه ورجع له بعد ساعه لقاه نايم قال له ازاى تنام وتسيب الشغل اللى كلفتك بيه .. قال له الفلاح ما انا مركب جرس فى رقبه الثور وانا سامع الجرس بيرن علطول ... قال له ناظر العزبه :ياسلام يا فالح ما هو ممكن الثور يقف ويهز راسه وتسمع صوت الجرس برضو .. قال له الفلاح : ما هو مش كل التيران بتفكر زى سعادتك

----------
مرة ارنب اتجوز سحلفة بعتها تجيب اكل خرجت و الارنب استنى قعد يستنى ساعة مجتش سلعتين مجتش اسبوع مجتش شهر ماجتش شهرين ماجتش ستة اشهر ماجتش الارنب قلق خرج يدور عليها لقاها في نص الطريق زعألها و قال ايه ستة اشهر بتجيبي الاكل قالتلوا اده انت بتزعألي طب مش راحة
---------
واحد مسطول بيسأل واحد مسطول ثاني: اسم دولة أوروبية لو حطيت على أخر حرف فيها نقطة تصير اسم عالم ذرة، أم التاني قله أنا غلب حماري، آم الأول قله: الدولة هي قطر ولما تحط نقطة حتصير قطز، أم التاني قاله هو قطز عالم ذرة؟؟؟؟؟ فرد عليه الأول يعني هي قطر دولة أوروبية؟؟؟؟ ها ها ها
-----------
مدرس تاريخ واقف فى الفصل بيشرح, دخل علية موجة,دخل بيسال الطلبة,الموجة بقى بيسال اول واحد قوم يا بنى مين ال قتل كليبر؟؟رد الولد وقال انا مليش دعوة بالموضوع دة,قالة اقعد ,قوم يا بنى انت مين ال قتل كليبر؟؟قال الولد انت هتجيبها فية؟؟قالة اقعد ال جنبة مين يا بنى مين ال قتل كليبر؟؟قالة يا بية المدرس ال واقف دة بيدرسلينا بقالة 3 سنين اسالة عمرة شاف علية حاجة؟؟الموجة زعل جدا وخرج من الفصل طلع المدرس بيجرى وراة وبيقولوة" حضرة الموجة انت متاكد ان ال قتل كليبر موجود عندى فى الفصل ...

ا

واحد بلديتنا بيقول للتانى لو قولت اية ال فى الصندوق دة هديلك منة برتقالتين..رد قالة جوافة؟؟

واحد بلديتنا ماشى فى الشارع بيقول للتانى محمدين الست ال ماشية هناك دى اسمها نفيسة قالة ايش عارفك يا بتاع الحريمات انت؟؟قالة ماهى مراتى!!!!ا

واد صغير واقف على السلم وراجل عجوز طالع على السلم قالة عايز حاجة يا حبيبى؟؟الولد قالة ايوة ممكن تتضربلى الجرس؟؟الراجل ضرب الجرس وقالة عايز حاجة تانية؟؟الولد قالة ايوة يلا نجرى
-0-------------
مرة واحد اعمي كان معاة سندويتش وخبط في عمود نور..... قاله برضه مش هديلك حتة
----------
واحد بلدياتىواقف قدامه خمس شياطسن ليه ....؟؟؟ واحد يوسوسله و اربعه يفهموه
--------
واحد مسطول قعد علي القهوه وهو لابس فرده جزمه سوداء وفرده بيضاء..
قابله مسطول تاني وقاله:
"ايه ياواد الجزمه الشيك دي??"
راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله:
"وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت !"
-----------
مره استاذ.تربيه فنيه حب يختبر التلاميذ..فقل لهم انا عيزكم ترسموا حمار غيبا.....فاوقف تلميذ وقال طيب لو سمحت يااستاذ..اخرج بره علاشان محدش يغش
----------
مره واحد بلديتنا بيراسل واحد امريكانى
اتعنطظ عليه الأمريكانى و قاله الأمريكان أول ناس طلعوا القمر , سأله بلديتنا و لجيتوا إيه هناك ؟ رد الأمريكانى بعنطظه و قاله صخور و تراب ؛قهقه بلديتنا و قاله ما إحنه إللى طلعناهم فوج .
--------
واحد جـزار ضبــــط بنتـــه مــاشيـــة مــع عجــــل
---------
واحد ( فافي ) خالص قابل واحد بلدياتنا ماسك سلسلة مربوط فيها كلب كبير جدا . الولد الفافي ضحك قوي وقال لهما : إيه ده !! حد يمشي في الشارع ومعاه حمار ؟ الراجل رد عليه وقال له : فتح عينك يادلوعه ... ده كلب مش حمار . فرد عليه وقاله: طب ما أنا عارف .. أنا بكلم الكلب مش أنت !!!!!
---------

واحد رخم دخل محل فول قاله ادينى واحد فول من غير سلطه طماطم قال احنا اصلا ماعندناش سلطه طماطم قاله خلاص خليها من غير سلطه طحينه
---------
مرة ولد صغير يروح كل للبقال يقوله "يا عمو يا عمو عندك جبنه بيضه" الراجل يقوله "ايوة يا ابنى عندى" يقوله "طيب ادينى جبنه رومى" تانى يوم "يا عمو يا عمو عندك قلم رصاص يقوله ايوة يقوله طيب ادينى قلم جاف. لما الراجل زهق يا عينى و طلعت عينه فقرر يشتكى لابو الولد. لما ابو الولد جه حكى له الحكايه قام قال للبقال "لا لا ميصحش الكلام دة ابدا اسمع انت معاك عصايه البقال قاله ايوة قاله "خلاص اضربه قلمين"
----------
الملا عمر ذهب الي اسامه بن لادن رافع بيدية علامه النصر و ساله اسامه ايه احنا كسبنا فقال له الملا عمر لا مش فاضل غير انا و انت
----------
بلدياتنا سافر للعمل بألخارج وغاب خمسه سنين وعندما عاد وجد أهل البلده يحتفلون بسبوع ولده ففرح وقال موجودين بنخلف مشموجدين بنخلف
---------
ابن القيقب
عضوه مشاركه
عضوه مشاركه

ذكر عدد المساهمات : 110

بـســــــــــرعة نكت جمدة2010 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بـســــــــــرعة نكت جمدة2010   بـســــــــــرعة نكت جمدة2010 Emptyالثلاثاء يونيو 29, 2010 6:40 am

lol!

بـســــــــــرعة نكت جمدة2010
صفحة 1 من اصل 1