منتدى توام روحى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى توام روحى

التن تعليمىالرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

أحدث السيارات (نكتة)

كاتب الموضوعرسالة
admin
مدير عام
مدير عام
admin

ذكر عدد المساهمات : 146

أحدث السيارات (نكتة) Empty
مُساهمةموضوع: أحدث السيارات (نكتة)   أحدث السيارات (نكتة) Emptyالخميس يناير 28, 2010 4:21 am

مره واحد عنده عربيه "نيو آيز" ركن جنب عربيه سيات و قال يغفل شويه...مافيش 5دقايق و جه صاحب السيات يخبط علي الأزاز , صاحب المرسيدس فتح يشوفه عايز ايه.. صاحب السيات طلب منه كوبايه ماج الراجل أستغرب أوي و سأله ؛ تعمل بيها أيه قاله اصلي نسيت الكوبايات في العربيه التانيه و عايز أشرب النسكافيه بتاع الساعه أربعه الراجل قاله يعني عايز تفهمني ان انت عندك مكنه قهوه في السيات.. قاله اه ايه المشكله صاحب المرسيدس قاله لأ ما عنديش ..و التاني مشي شويه و رجع تاني يخبط علي الأزاز صاحب المرسيدس فتحله تاني قاله عايز ايه تاني؟؟؟ قاله لو سمحت الاقي عندك شريط فيديو فاضي؟ الراجل قاله ح تعمل به ايه رد عليه : أصل في برنامج حلو قوي علي الدش و عايز اسجله الراجل قاله بقي انت عندك تليفزيون و فيديو و دش في العربيه السيات ؟؟؟؟ قاله أه .. بتاع المرسيدس قاله لآ ماعنديش شرايط و يالا امشى من هنا بقي....الراجل بتاع المرسيدس كان ح يتجنن راح علي التوكيل بتاع المرسيدس و قالهم بقي السيات فيها دش و فيديو و تليفزيون وكمان مكنه قهوه و انا اللي عندي نيو ايز ما فيهاش الكلام ده!!!!!قالوا له دي كلها كماليات.. قالهم لأ انا عايز كل الحاجات دي عند المهم ركبوها له في العربيه الراجل راح علشان يغيظ بتاع السيات قعد يدور عليه في مصر كلها لغاية ما لقاه راكن في شارع جانبي راح راكن جانبه و نزل يعمل انه عايز يستلف منه كوبايه الراجل قعد يخبط يخبط يخبط ما حدش فتح , فضل يخبط يجي ساعه في الأخر بتاع السيات فتح له و هو متضايق قوي قوي وقال و هو بيزعق :"عايز ايه؟؟" بتاع المرسيدس قاله ممكن كوبايه علشان اشرب النسكافيه بتاع الساعه 4, بتاع السيات قاله : بقي بتطلعني من الحمام علشان كوبايه

أحدث السيارات (نكتة)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أحدث موديلات لشنط
» أحدث موديلات الاحذية ،،
» لعبة السيارات الرائعة Mad Track Repake بمساحة 230 ميجا على أكثر من سيرفر
» حصرى جداً أحدث تجميعة ألعاب جافا Mobile Java Games 240x320 v.17 تحميــل مباشر . على أكثر من سيرفر
» كل الالعاب السيارات والسرعة للجوال جافا لعام 2009 بمساحه 11 ميجا بجميع المقاسات لكول الانواع تحميل مباشر علي اكتر من سيرفر